Kiinteistömaailma

case kiinteistömaailma

Miten keissi eteni?

 

Ongelma

Video 1. Tuotteesta tarvittiin mainosvideo, jonka avulla saadaan nuorempi kohderyhmä kiinnostumaan ja rekisteröitymään

Video 2. Ongelma, että opettajat eivät ota tapaamisia vastaan. Kehitettiin 3 videokonseptia, joilla saadaan herätettyä opettajien mielenkiinto ja madallettua kynnystä ottaa tapaaminen vastaan, samalla myös saavat idean tuotteen hyödyistä

Tavoite

Myynninllinen kulma molemissa, ekassa rekisteröityminen ja bränditunnettuus, tokassa myynti opettajille ja tapaamisen saaminene

Ratkaisu

Video 1. Mainosvideo humoristella kulmalla, josta toisen asteen opiskelijat kiinnostuisivat

Video 2. 3 Mainosvideota eri kulmilla, jotka ovat helposti samaistuttavia ja hauskoja opettajien mielestä. Ideat videoihin saatiin opettajien kokemuksien kautta. Tärkeää olla

Ratkaisu: Saatiin aikaan kolme eri kokonaisuutta joiden avulla myyjien on helpompi ottaa yhteyttä ja madaltaa tapaamisten otto kynnystä

Heräskö mielenkiinto? Jutellaan!

OTA YHTEYTTÄ

Jere Harjula