Kiinteistömaailma
case kiinteistömaailma
Miten keissi eteni?
Ongelma
Video 1. Tuotteesta tarvittiin mainosvideo, jonka avulla saadaan nuorempi kohderyhmä kiinnostumaan ja rekisteröitymään
Video 2. Ongelma, että opettajat eivät ota tapaamisia vastaan. Kehitettiin 3 videokonseptia, joilla saadaan herätettyä opettajien mielenkiinto ja madallettua kynnystä ottaa tapaaminen vastaan, samalla myös saavat idean tuotteen hyödyistä
Tavoite
Myynninllinen kulma molemissa, ekassa rekisteröityminen ja bränditunnettuus, tokassa myynti opettajille ja tapaamisen saaminene
Ratkaisu
Video 1. Mainosvideo humoristella kulmalla, josta toisen asteen opiskelijat kiinnostuisivat
Video 2. 3 Mainosvideota eri kulmilla, jotka ovat helposti samaistuttavia ja hauskoja opettajien mielestä. Ideat videoihin saatiin opettajien kokemuksien kautta. Tärkeää olla
Ratkaisu: Saatiin aikaan kolme eri kokonaisuutta joiden avulla myyjien on helpompi ottaa yhteyttä ja madaltaa tapaamisten otto kynnystä