Sanakirja.fi

case sanakirja.fi

Miten keissi eteni?

 

Ongelma

Video 1. Tuotteesta tarvittiin mainosvideo, jonka avulla saadaan nuorempi kohderyhmä kiinnostumaan ja rekisteröitymään www.sanakirja.fi

Video 2. Ongelmana se, että opettajat eivät ota tapaamisia vastaan. Kehitettiin kolme videokonseptia, joilla saadaan herätettyä opettajien mielenkiinto ja madallettua kynnystä ottaa tapaaminen vastaan. Videon avulla opettajat saavat idean tuotteen hyödyistä jo heti kättelyssä.

Tavoite

Molempien projektien tavoite oli myynnillinen sekä tuotteen hyötyjen ja ominaisuuksien esittely. Ensimmäisessä videossa rekisteröityminen ja bränditunnettuus olivat enemmän esillä. Seuraavissa videoissa tavoitteena korostui myynti opettajille ja tapaamisten bookkaamisen helpottaminen. 

Ratkaisu

Video 1. Mainosvideo humoristella kulmalla, josta toisen asteen opiskelijat kiinnostuisivat

Video 2. Kolme mainosvideota eri kulmilla, jotka ovat helposti samaistuttavia ja hauskoja opettajien mielestä. Ideat videoihin saatiin opettajien kokemuksien kautta. 

Ratkaisu: Saatiin aikaan kolme eri kokonaisuutta, joiden avulla myyjien on helpompi ottaa yhteyttä ja madaltaa tapaamisten sopimista.

Heräskö mielenkiinto? Jutellaan!

OTA YHTEYTTÄ

Jere Harjula