Kartoitetaan kuvausteemat

  • Mikä on tän hetkinen tilanne? Mitä onglemia halutaan ratkoa tulevilla materiaaleilla?
  • Onko yrityksellä eri palveluita, eri osastoja tai muuta, jota haluatte tuoda esiin kuvien ja videoiden avulla? Teemoja voi olla useita ja jokaisen teeman sisään suosittelen 10-20 kuvaa, jotta saadaan vaihtuvuutta.
  • Millaista videota? Mennäänkö lyhyillä ”kuvapankkimaisilla” pätkillä vai tehtäiskö suoraan mainosvideota tai vaikka TikTok-videota?
  • Näiden perusteella räätälöidään sisältöpankki sopivaks kokonaisuudeks.

Kuvaussuunnitelma

  • Ratkaisuehdotus ja sen läpikäynti. Sisältää alustavan kuvaussuunnitelman ja aikataulun
  • Kuvausten organisointi ja lopullisen kuvaussuunnitelman läpikäynti ja tarkistus

Kuvaus & Käsittely

  • Kuvaukset pidetään sovitusti aikataulun mukaan
  • Valmiit materiaalit toimitetaan 10 arkipäivän sisällä
  • Materiaalien lähetys ja lopuksi 15min läpikäynti, jossa tsekataan et kaikki on niin kuin pitääkin. Samalla voidaan käydä läpi, jos asiakkaalla on herännyt muita tarpeita

PARI ESIMERKKIÄ

Rainmaker

Muuttomaailma

Heräskö mielenkiinto? Jutellaan!

OTA YHTEYTTÄ

Jere Harjula